قیمت دستگاه پلمپ دوخت حرارتی نایلون پلاستیک کیسه فریزر وکیوم در تهران

قیمت دستگاه پلمپ دوخت حرارتی نایلون پلاستیک کیسه فریزر وکیوم در تهران

آبدیت پاییز ابان ماه 1400

معرفی تخصصی انواع دستگاه پلمپ پلاستیک نایلون برای شما عزیران گل

 

معرفی تخصصی انواع دستگاه پلمپ پلاستیک نایلون برای شما عزیران گل

 

دوخت پلاستیک

ماشین آلات بسته بندی فرهام با سال ها تجربه و تخصص در زمینه دستگاه های بسته بندی، یکی از پویا ترین و فعال ترین شرکت ها در زمره ماشین آلات بسته بندی می باشد.

از جمله فعالیت های پویا و پر فروش این شرکت در زمینه انواع دستگاه های دوخت پلاستیک می باشد. دستگاه های دوخت پلاستیک یا پرس پلاستیک یکی از پر استفاده ترین و کاربردی ترین دستگاه ها در امر بسته بندی می باشد که کارایی و کاربرد بالای آن سبب شده متقاضیان را به سوی استفاده از دستگاه دوخت سوق دهد.

 

 

 

 

یکی از مهم ترین مزایای دستگاه دوخت پلاستیک، بسته بندی و پک کردن کیسه در کمترین سرعت و با بالاترین کیفیت می باشد. با توجه به تنوع دستگاه دوخت به توضیح مختصر به چند نوع از دستگاه های پرس می پردازیم :

1- دستگاه دوخت دستی رومیزی

2- دستگاه دوخت رومیزی آلومینیومی

3- دستگاه دوخت پرتابل

4- دستگاه دوخت مگنتی

5- دستگاه دوخت ریلی

1- دستگاه دوخت رومیزی :

ساده ترین دستگاه دوخت، دستگاه دوخت دستی رومیزی می باشد. دستگاه های دوخت دستی به دو مدل کاتر دار و بدون کاتر تقسیم بندی می شود. نحوه کارکرد دستگاه رومیزی به این صورت می باشد که محصول را درون نایلون قرار داده و نایلون را بین فک حرارتی دستگاه گذاشته و با پایین آوردن فک بالایی عملیات پرس انجام می شود. و در صورت وجود کاتر در دستگاه، مابقی نایلون هنگام دوخت، توسط کاتر برش داده می شود. دستگاه های دوخت رومیزی در ابعاد های متفاوتی از 20 سانتی متر تا 50 سانتی متر با عرض دوخت 2 و 5 میلی متر موجود می باشد.

2- دستگاه دوخت رومیزی آلومینیومی :

دستگاه دوخت رومیزی آلومینیومی دستگاهی کارا و ساده برای پرس پاکت با طول دوخت بالا می باشد. سبک بودن دستگاه سبب جابجایی و حمل آسان آن می گردد. نحوه دوخت دستگاه دوخت رومیزی آلومینومی مشابه دستگاه دوخت دستی می باشد، نایلون بین دو فک قرار گرفته و با پایین آمدن فک بالایی عملیات پرس انجام می شود. دستگاه دوخت دستی آلومینیومی در ابعاد متفاوت از 60 سانتی متر تا 100 سانتی متر با عرض دوخت 3 میلی متر موجود می باشد.

3- دستگاه دوخت پرتابل :

در زمره دستگاه های دوخت، دستگاه دوخت پرتابل یا سیار بوده که برای دوخت کیسه های سنگین وزن و حجیم و قابل استفاده می باشد. نحوه کارکرد دستگاه دوخت پرتابل به این صورت می باشد که لبه نایلون پر شده از محصول بین دو فک دستگاه قرار داده شده و با فشار دادن اهرم دو طرف، دو فک پرس شده و عملیات دوخت انجام می پذیرد. قابلیت جابجایی، حمل و سبک بودن دستگاه دوخت پرتابل سبب شده که بسیار کارامد و مفید در صنعت بسته بندی باشد. دستگاه دوخت پرتابل در عرض 30 و 40 سانت با عرض دوخت 13 میلی متر موجود می باشد.

 

4- دستگاه های دوخت پدالی :

دستگاه دوخت پدالی با توجه به جنس پاکت، مدل ها و کاربرهای گوناگونی دارند. دسته بندی دستگاه های دوخت پدالی به صورت زیر می باشد :

1- دوخت پدالی آلومینیومی

2- دستگاه دوخت پدالی المنتی

3- دستگاه دوخت پدالی برنجی

به توضیح مختصر از دستگاه های دوخت پلاستیک می پردازیم :

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: polomkhanghe ? تاريخ: پنج شنبه 15 خرداد 1399برچسب:معرفی تخصصی انواع دستگاه پلمپ پلاستیک, ? موضوع: <-CategoryName-> ?


عناوين آخرين مطالب

نويسنده ها